I made this widget at MyFlashFetish.com.

DOA UNTUK SAHABATKU


YA ALLAH…

Panjangkanlah umur sahabatku
Kurniakanlah kesihatan yang baik padanya,
Terangi hatinya dengan nur pancaran iman.
Tetapkanlah hatinya,
Perluaskanlah rezekinya,
Dekatknlah hatinya kepada kebaikan,
Jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
Tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
Dan akhirat

YA MUHAIMIN…


Jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati seseorang
Yang hatinya tertaut padamu
Agar tidak terjatuh dia dalam jurang cinta nafsu?
Jagalah hatinya agar tidak berpaling
Daripada melabuhkan hatinya pada hatimu.
Jika dia rindu,
Rindukanlah dia pada seseorang yang merindui syahid di jalanmu


Jumaat, 25 Februari 2011

CERITA KU..

Ari nie...penuh bermakna bag bagi diri ku n famliy...pertama..pemohonan aq untuk pratikal di luluskan...aku ditempatkan di MAJLIS DAERAH PADANG TERAP..aq terkilan coz pemohonan aq yg pertama di KBS PADANG TERAP tak diluluskan oleh pihak jabatan PARK & AMENITY..aq tetap bersyukur...dpt jgk aku pratikal kt area PADANG TERAP...boleh lah jimat ckit sarah hidup ku...aku di beritahu aqku ditempatkan di UNIT LANDSCAPE...bebanan ini perlu aku pikul selama 2bulan...BERITA KE2-aku dapat berita gembira dari adik ku..dia beritahu bahawa abg nije aku sudah bergelar seorg ayah pada pagi tdi...wahh..wahh..bertambah lah ahli kluarga aku tahun niee... kak ipar aku selamat mlahirkan putera sulong nya...berat baby dlm 2.4kg ja..kecik jaa...nama putera sulung abg aku2 xdiberi nama lagi....xsabaq nk tau nama dia....happpyyy aku ari nie...di dalam kegembiran aku nie..aku dpt berkongsi dgn semua teman rapat ku... terutama..adik ku fifi,abg azrul,abg jan.abg kudin,kakak2 ku..ny my famliy...buat abg azrul terima kasih bnyak2..abg selalu beri nasihat,tunjuk ajar,semagat kt epol...klau abg nk tau epol dh anggap abg cam abg kandung epol dh...termasuk lah abg jan yg selalu ada bila epol memerlukan..epol xkn lupa korang...epol syg korang...setiap mlm klau epol xtau nk buat apa2...abg azrul lah tempat epol hilangkan boring...abg snggup layan msg epol antar..karenah epol...dn pelbagai lagi..apa yg boleh epol ckap abg memang seorg yg baik,pandai ambil hati org, xsombong,cpat mesra,org yg xkisah,happy,pndai buat lawk,pandai nyanyi, semua lah abg ada...kesimpulan nya,,abg memang baik hati....epol xsabaq nk jmpa abg.....buat abg jan...epoll tau abg jan sekarang nie sibuk dgn kerja..epol bukan xnk chat dengan xp epol nk bgi lauan utk abg siap kn kerja abg...epol xlupa abg...abg tetap di hati epol...abg lah org yg bnyak tolong epol dlm pelabgai benda...cuti sem lpas abg lah bnyak bawa epol kesana kesini..klau x epol dok umah ja....masa2 xlah boring sangat...satu lagi abg sanggup ambik epol kt umah n antar epol blik umah tengah2 mlm..tulah jasa abg epol xkn lupa kn.. sekarang nie aku mempunyai 2 org abg yg sunguh baik hati..depa lah tempat aq mengadu masalah aku..aku berterima kasih kt depa....syag abg arul n abg jan....cuti bulan 5 nie epol dpat sngat nk abis kn masa dgn ampa...n dgn adik fifi azam n diq wan.... I MISS YOU ALL

0 ulasan:

Catat Ulasan

HATI SEORANG INSAN

Hati hiba mengenangkan
Dosa-dosa yang ku lakukan
Oh Tuhan Maha Kuasa
Terima taubat hamba berdosa

Ku akui kelemahan diri
Ku insafi kekurangan ini
Ku kesali kejahilan ini
Terimalah terimalah terimalah taubat Ku ini..

Telah aku merasakan
Derita jiwa dan perasaan
Kerana hilang dari jalan
Menuju redhamu ya Tuhan
Dihamparan ini ku meminta
Moga taubatku diterima

Bila mengenang kisah hidup silam
Ku sedar dari kesilapan lalu
Tuhan beratnya dosa-dosaku
Masih adakah ampunan buatku

Tuhan dalam menempuh hidup ini
Banyaknya dugaan datang menguji
Tuhan ada yang dapat ku gagahi
Dan ada yang ku gagal hindari

Tuhan dosaku menggunug tinggi
Tapi taubatku takut tepati
Tuhan rahmatMu melangit luas
terlalu sedikit ku bersyukur

Kini ku kembali padaMu
Mengharap maghfirah dariMu
Moga terampunlah dosa-dosaku
Biarpun ujian melanda
Ku tetap berkasih padaMu
Kerana yakin kasihMu
Kekal tiada sudahnya.....

ADIK AZAM

ADIK AZAM

lompat ke angkasa

lompat ke angkasa

TELUK BATIK-FINAL PROJEK SEM3

TELUK BATIK-FINAL PROJEK SEM3

WARNA WARNI AZAM

WARNA WARNI AZAM

the best family

the best family

buat sahabat ku...

buat sahabat ku...

Wajah-wajah ceria Permata Hati

Wajah-wajah ceria Permata Hati
(dari atas kiri : Kak Mira, Kak Ina, Amad, Paksu, Kak Zai, Pidah) (dari bawah kiri : Syed, Apis, Pakman, Kak Dihah, Naim, e-pol)

ALONG YG PALING COMEY

ALONG YG PALING COMEY

I made this widget at MyFlashFetish.com.